Direktlänk till inlägg 31 december 2006

Gott nytt år

Av Maria Eriksson - 31 december 2006 18:28

hmm, jag gillar inte nyår. Vete katten varför men jag blir alltid lite ledsen och vemodig denna dag och vi ska inte prata om 1 januari. Vilken svintråkig dag :( Alla affärer är stängda och det är gråväder ute. Usch och fy.Men i alla fall. Nu sitter jag och stickar på min tredje tova nisse/tomte som blir en mycket liten en. Kanske lagom stor för en 33 cl läskflaska. I morgon ska jag försöka att röja upp i källaren coh tvinga Macke iväg och hämta en expedit bokhylla från Ikea så jag kan få ordning på mitt hobbyrum.Mitt nyårslöfte då!!eller löften kanske:Inte köpa mer pyssel förrän jag har använt upp i alla fall 30% av det jag har *lär inte hålla det*Gå ned minst 20 kg under detta år ( av 40 kg ) Ska gå till vv på torsdag, Macke ska följa med dit.Sluta äta godis bara äta mörk choklad och nötter istället.Promenera minst 2 gånger varje vecka i minst 30 min/gång.Försöka se livet mer positivt och se till att hålla mig frisk:)Gott nytt år på er alla som är inom min blogg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 juli 2007 21:18

Jag har inte återfunnit min nya blogg så jag får länka dit vad det lider  *förvirrad*   Tillbakja och har funnit den ;) *asg*   här hittar du mig nu!! http://mia-miao.blogspot.com/ ...

Av Maria Eriksson - 21 juni 2007 13:55

Igår var jag och Pia med man och barn på Ikea. Jag införskaffadenmig en mappvagn för 99 sek ( nedsatt pris)*De ska utgå ur sortimentet så skynda dit ni som inte varit där!!!* och 16 aktmappar. Tänkte att det räcker, men nu är alla 16 mapparna full...

Av Maria Eriksson - 18 juni 2007 11:56

Så mycket fick jag av min snälla mammaidag, så det ska betala vår semester:) Jag blev jätteglad :) *hoppar runt*   Så nu kan jag faktiskt få köpa några stämplar och lite mer vit cardstock från Papprika ikväll *firar*   Nu ska jag gå upp och äta/drick...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:51

Jag såg att Heila hade virkat en så fin filur åt MiaMaria, men vart finner man då mönstret? Skulle vilja virka/sticka en själv. Någon som har koll?   Jag önskar mig så Filur stämplar oxå men jag får ju inte handla någe mer nu :(   hÄR KOMMER OXÅ EN B...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:03

Igår skulle jag spurta in för att svara i telefonen men halkar i trappen så att jag far baklänges och slår huvudet i en sten, skrapar upp benet från foten upp till knät, skrapar handen och tårna. Slår i andra armen så jag tror den går av. Varpå K sä...

Ovido - Quiz & Flashcards