Alla inlägg den 15 december 2006

Av Maria Eriksson - 15 december 2006 08:48

Jag har haft en gräslig vecka på jobbet så tack och lov är den slut och jag med ;(Jag är jätteförkyld och känner det som om halsen är ett stort sår. Så igår fick jag avstå från att gå på lillflickans lucia för jag hade feber och var helt slut efter en heldags pyssel i skolan. ( ALDRIG MER!!!!)Ungarna skulle göra juldukar med tryck, en magnet tomtep å trärondell och "polkagriskäppar" av piprensare och vita o röda pärlor. Men resultatet blev bra.Jag kom hem vid 13.30 och sov till 16.00 så jag har inte hunnit pyssla hemma något denna vecka och huset ser ut som ett sprängt skithus eftersom jag inte orkat städa och vi uppenbarligen inte är ett jämställt par *svär*På söndag ska vi på MAMMA MIA på cirkus, om jag nu orkar. Annars får mannen ta med sig någon annan på det.Dessutom har nog Moa och Macke gått i maskopi eftersom Moa har tappat bort mion nya "mupp-mössa" och Macke tyckte det var jättebra för då slapp han skämmas över mig. *hmmmpppfff*

Ovido - Quiz & Flashcards