Alla inlägg den 17 december 2006

Av Maria Eriksson - 17 december 2006 21:19

Jag sitter här vid datorn allt för mycket tror jag. I alla fall börjar ögonen bli fyrkantiga. Elelr så växer man kanske fast som farbrorn på bilden gjort.Sov gott mer er alla mina vänner och alla som jag änu inte känner.

Av Maria Eriksson - 17 december 2006 21:06

Jag började inte dagen bra, sprängfande huvudvärk och en gråtattack över detr nortmala. Är heldeppig inför jul, ungarna ska till sin pappa och mina föräldrar kommer inte heller. :(Tänkte först inte gå på "Mamma Mia" på cirkus men kom på att det kunde ju inte bli sämre i alla fall. Nåja, det blev det MEN DET GICK ÖVER, på grund av köer så kom vi fram 2 minuter inna föreställngen började. Macke parkerade bilen och missade första kvarten men jag kom precis i tid. Jag kände mig för sjuk för att gå att se den men den var i alla fall värd att ses och jag ångrar inte att jag gick dit. Kanon musik även om det var konstigt att höra musiken på svenska istället för engelska. Jag har passat på attuppdatera vår hemsida lite oxå, titta gärna in på här

Ovido - Quiz & Flashcards