Alla inlägg den 5 december 2006

Av Maria Eriksson - 5 december 2006 19:06

Under hela tiden hjag sytt denna i höst har Emma sagt att den var hennes, men nu när den blev färdig kom hon på att hon inte vill ha den och att den var ful Men men nu sitter den uppe på väggen monterad i en ram från Ikea. men gud så trist det var att brodera alla efterstygn, man vill ju helst glömma bort att göra det. men det blir ju en fin efekt kan man ju trösta sig med:)

Av Maria Eriksson - 5 december 2006 18:58

Idag låg den där i brevlådan, avin från posten som sa att ett paket med pyssel väntade på mig. Jag blev så lycklig att jag till och med tyckte det var okej att plocka in i diskmaskinen. :)När mannen kom hem så tvingade jag iväg honom att hämta paketet och därvar den boken jag till och med drömt om: Tildas hus! det var faktiskt jätteskoj att läsa den men inte lika euforiskt som jag tänkr mig. Men något lär det pysslas ur den i alla fall. Kanske snart tom.I paketet låg en jultomtegirlang och så förståss lite knappar för scrapbooking upptäckte jag. Jag trodde ju att det var för sömnad. Sist men ine minst var det ett kit för att göra en necessär till en liten från Tilda. det var ju trots allt 10% rabatt ju ;)

Ovido - Quiz & Flashcards