Alla inlägg den 26 december 2006

Av Maria Eriksson - 26 december 2006 21:38

Dronninge Så i morgon ska den åka tvättmaskin :)Nu ska jag ta och läsa min nya julklappsbok Johannesnatten av Gull ÅkerblomSedan ska jag nanna kudden så ha det gott alla ni som tittar inom

Av Maria Eriksson - 26 december 2006 19:38

nja fått och fått, vi använde våra julklappspengar på en Canon Ixus 60. vi skulle till Elgiganten i Kungens Kurva mend et var ca 40 m kö utanför deras dörrar så vi åkte till OnOff istället. Den var säkert dyrare där men nu kan jag blogga vidare :)Idag blev julklappen tuíll mina föräldrar färdigstickad ..bättre sent än aldrig. Så nu ska den åka tvättmaskin i 60 grader för at tovas. vad det ska bli, en tomte förståss :) Ja nu vet du mammma men säg inget ;)Nu är jag sugen på att sy byxor till Emma så jag måste ner och leta bland alla mina tidningar efter mönster. Trikå och jersey etc finns det gott om nere i källaren så i morgon ska det sys.Bilder kommer på tomten

Ovido - Quiz & Flashcards