Alla inlägg den 2 december 2006

Av Maria Eriksson - 2 december 2006 22:36

Hur i hela friden kunde två förväxta bebisar som inte ens kunde sjunga få vinna "Lilla melodifestivalen"? Molly var ju så mycket bättre. Nåväl som tur var så fick jag i alla fall pyssla hela kvällen och inte glo på någon trist barnrulle som vanligt *skevt leeende*Jag hann göra klart minagrytlappar till bytesringen på sysidan. Nu ligger de för inpackning och ivägskickning.För övrigt har jag fått ett par fina röda stickade grytlappar själv i bytesringen!Jag hann påbörja och till och med slutföra och hänga upp en julstrumpa från Tilda ,med en sovande nisse i..jättesöt och så quiltade jag lite på en snögubbe som nu hänger i fönstret på ytterdörren. SÅ jag kände mig mycket nöjd med mig själv. Sedan påbörjade jag två måsar eller som det heter på norsk måkar från Tilda. Riktigt vad jag ska ha dem till vet jag inte *ler* men de är ju från Tilda hehe

Av Maria Eriksson - 2 december 2006 16:22

Idag hade vi 7 stycken sjuåringar hår på kalas. Vi hade charader ledda av moa och hennes kompis Alice,Rita knorr på grisen ( grisen var ritad av Sanna, snurra flaskan för att få öppna det barnets paket , ordlek, skattjakt ledd av Sanna, dansstopp och Limbo. men det som blev mest uppskattat var ringlekarna Bro Bro Breja och en bonde i vår by som vi lekte i 1 timme. jag blev så yr i huvudet att Macke fick ta över och sedan Sanna. Jag trodde inte att cybertidens barn tyckte det var så skoj med våra "gamla" lekar.

Av Maria Eriksson - 2 december 2006 07:24

Jag fick denna på mailen från en annan fibro tjej. Kände att det stämmer så bra!Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!! !Låt oss leva efter följande motto:Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anländasäkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare en sladdningin från sidan, med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, meden kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigtutsliten samtidigt som man skriker:"WOO HOOO vilken jävla åktur!!!

Ovido - Quiz & Flashcards