Direktlänk till inlägg 30 december 2006

Säckarna är inne

Av Maria Eriksson - 30 december 2006 16:16

Nu måste jag sortera upp allt, jag fick garn, synålar, sytråd, 1 kg knappar och massa stickor. Som en gigantisk loppis men bara jag som fick handla :) Macke undrar " vart ska vi ha all skit?" Skit för honom men som nektar från gudarna för mig ;)Nu måste jag vila en stund inna jag börjar städa och sortera. Fibron sticker upp sitt fula tryne i mitt och förklarar att nu är det färdigdansat nu ska hon faktiskt inta min kropp ett tag. Med fibromyalgi som vän kan man vara säker på att man inte behöver frukta någon annan fiendé..hmm möjligtvis vattenfall då som skickade en elräkning på 14000 till oss denna månad. *svär*brb

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 juli 2007 21:18

Jag har inte återfunnit min nya blogg så jag får länka dit vad det lider  *förvirrad*   Tillbakja och har funnit den ;) *asg*   här hittar du mig nu!! http://mia-miao.blogspot.com/ ...

Av Maria Eriksson - 21 juni 2007 13:55

Igår var jag och Pia med man och barn på Ikea. Jag införskaffadenmig en mappvagn för 99 sek ( nedsatt pris)*De ska utgå ur sortimentet så skynda dit ni som inte varit där!!!* och 16 aktmappar. Tänkte att det räcker, men nu är alla 16 mapparna full...

Av Maria Eriksson - 18 juni 2007 11:56

Så mycket fick jag av min snälla mammaidag, så det ska betala vår semester:) Jag blev jätteglad :) *hoppar runt*   Så nu kan jag faktiskt få köpa några stämplar och lite mer vit cardstock från Papprika ikväll *firar*   Nu ska jag gå upp och äta/drick...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:51

Jag såg att Heila hade virkat en så fin filur åt MiaMaria, men vart finner man då mönstret? Skulle vilja virka/sticka en själv. Någon som har koll?   Jag önskar mig så Filur stämplar oxå men jag får ju inte handla någe mer nu :(   hÄR KOMMER OXÅ EN B...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:03

Igår skulle jag spurta in för att svara i telefonen men halkar i trappen så att jag far baklänges och slår huvudet i en sten, skrapar upp benet från foten upp till knät, skrapar handen och tårna. Slår i andra armen så jag tror den går av. Varpå K sä...

Ovido - Quiz & Flashcards