Direktlänk till inlägg 21 december 2006

Jag ska få en ny mobiltelefon :)

Av Maria Eriksson - 21 december 2006 20:38

På tisdag kommer den med posten min nya rosa älskling en Sony Erikson Z610i. Min förra badade i katernas vatten i lördags och sedan dess strejakar den så jag lever som på 80-talet då man bara ringde på hemtelefoner med snurrskiva *ack ljiva ungdom då det var coolt med haremsbyxor, fly i håret och Anna Book sjöng ABC*Just idag tycker jag livet är ganska så skit för vi blir nog ensamma på julafton. Stora barnen åker till sin pappa på lördag och svärfar har ärvt vår influensa. Så de lär inte komma tror jag. Mina föräldrar firar med min lillebror så vi blir allena här hemma. Vad då julstämning :( Marie och Jonas sa att vi kan komma dit på kvällen om vi har trist och det lär vi ha.Nu har Sanna brännt alla pepparkakor eftersom hon vet ju hur klockan går fem minuter. Eller hur;)men vad dådå Mor Anna behöver ju pengar hon också. Dessutonm så har alla mina 40 pepparkaksformar försvúnnit men de kommer väl fram till midsommar. *ja e int bitter*Nu har jag i alla fall slagit in alla julklappar som är färdiga och inlköpta. De sista ska jag tillverka i morgon. Nu kommer vår julgran in också, jag hatar julgranar, förra året band Macke fast den sneda granen i fönsterbrädan för att dein inte skulle trilla omkull. i år så får vi väl se om han lyclkats få tag på ännu en "perfekt" julgran. jag HATAR julgranarBilen vill inte växla, min bärbara dator har pajat, USB minnet har Emma stoppat i julmusten, Emma bajsade på min kontorsstol igår när hon sprang naken och jag såg inte det innan jag satte mig där igår. Jag känner verkligen en fantastisk julstämning. Nej nu ska jag gå och sova och återkomma med nya tag i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 juli 2007 21:18

Jag har inte återfunnit min nya blogg så jag får länka dit vad det lider  *förvirrad*   Tillbakja och har funnit den ;) *asg*   här hittar du mig nu!! http://mia-miao.blogspot.com/ ...

Av Maria Eriksson - 21 juni 2007 13:55

Igår var jag och Pia med man och barn på Ikea. Jag införskaffadenmig en mappvagn för 99 sek ( nedsatt pris)*De ska utgå ur sortimentet så skynda dit ni som inte varit där!!!* och 16 aktmappar. Tänkte att det räcker, men nu är alla 16 mapparna full...

Av Maria Eriksson - 18 juni 2007 11:56

Så mycket fick jag av min snälla mammaidag, så det ska betala vår semester:) Jag blev jätteglad :) *hoppar runt*   Så nu kan jag faktiskt få köpa några stämplar och lite mer vit cardstock från Papprika ikväll *firar*   Nu ska jag gå upp och äta/drick...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:51

Jag såg att Heila hade virkat en så fin filur åt MiaMaria, men vart finner man då mönstret? Skulle vilja virka/sticka en själv. Någon som har koll?   Jag önskar mig så Filur stämplar oxå men jag får ju inte handla någe mer nu :(   hÄR KOMMER OXÅ EN B...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:03

Igår skulle jag spurta in för att svara i telefonen men halkar i trappen så att jag far baklänges och slår huvudet i en sten, skrapar upp benet från foten upp till knät, skrapar handen och tårna. Slår i andra armen så jag tror den går av. Varpå K sä...

Ovido - Quiz & Flashcards