Alla inlägg den 14 april 2007

Av Maria Eriksson - 14 april 2007 07:33

Moa min dotters svar:1: Eva Maria Eriksson2: Sandstensvägen 1, Stuvsta3: ja, 4 stycken4: pyssla, scrappa och sånt, sticka och sy.5:Hon har ganska brunt hår.Hon har glasögon,hon är rund, normallång.6:snäll, rolig, oftast glad, kan bli ledsen ibland och sitter bara tyst och gråter. 9: bra på att trösta andra, bra på att sy kläder, pyssla, scrappa, bra på att förklara för andra.10:11:

Av Maria Eriksson - 14 april 2007 07:26

Idag är det lördag och vad händer då??? Jo jag vaknar klö 006.02 och kan inte somna om:(Men nu har jag en utmaning till er som är här och läser min blogg. Jag fick iden när min dotter (Ida 7 år) frågade mig om vad som ska stå i min dödsruna. *nej jag planerar inte dö på ca 5 år i alla fall;)) Men jag började fundera på vem jag är egentligen och det skuylle vara så kul att få reda på vad ni som är här vet/kan tycker om mig.Har jag otur så svara ingen, har jag tur så kan det sprida sig som en löpels *storhetsvansinne*Nå till mina frågor/upplägg:Vad heter jag?Vart bor jag?Har jag barn?Vad är mina största intressen?Hur ser jag ut?Vem ser du när du tänker på mig? ( dra fria paralleller:))Använd 5 ord för att definera mig som person.Hur skulle du beskriva mig för någon som jag inte känner?Vad är jag bra på?Vad är mina svaga sidor?Är jag en social eller asocial person?Nu slår jag mig ner och väntar på att någon ska anta min utmaning.Antingen som ett inlägg eller som ett mail på mia_sese@yahoo.se*håller tummen*

Ovido - Quiz & Flashcards