Alla inlägg den 5 april 2007

Av Maria Eriksson - 5 april 2007 10:51

Först : Anna: saknar dig jättemycket. Garnet är tovbart alltihoppa:)När kommer ni hit? Puss e kramMarsvinet hade fått in en plastbit av något slag som han stanasat fast på sina undergaddar. Macke fick bort det tack ovh lov, hade inte riktigt råd med att åka till veterinären med honom oxå.Jag sålde min QK tång ovh två alfabet igår till Vinnterbarn från Götet. Hon följde med en sväng till Papprika och det var jättetrevligt, Tack katarina för titten:) Välkommen tillbaka!Jag betaqlde tidningen som jag glömde betala i lördags som gnagt mitt samvete sedan dess. Längtar efter aprilnumret av Keepsakes. Så har du en över skicka den till mig.Har lagt ut snart alla dies och det är grästuvan, tankebubblan, lamb, och nyckel pigan kvar bara. Så jag hoppas få dem sålda också. Sedan är min QK TID OFFICIELLT ÖVER. Nu ska vi stå på loppisen i Vårberg jag och Ullis. Hoppas sälja saker där så att jag kan investera i en Cuttlebug för 1000 kr cirka. Längtar!!! men det är ju bra att längta. Håller mitt shoppande på ett minimum just nu. problemet att minimum för mig är inte vad minimum för andra är. emn jag torrshoppar mest, lägger i varukorgen, tittar, njuter och så raderar den sedan. Det kan vara ett bra substitut för shoppande det oxå. Inte lika bra, men nästan. *Åtminstone ur ekonomisk synpunkt'Jag har bara shoppat lite papper, några distresser och en schablon denna månad och det lär inte bli så mycket mer heller. Snart kommer sommaren då ska jag spara på mig pengar så jag kan tokshoppa till hösten när man vill sitta inne och scrappa sommarens minnen. *längtar*Idag ska jag gå med barnen på en påskkärring runda, men jag fick inte klä ut mig sa Ida, då var jag Pinsam!!! Tänk nu har jag blivit så gammal att jag, precis som min mamma var, har blivit pinsam?? Speciellt när jag vill dansa för dem, men jag kommer ihåg att min pappa gjorde likadant och det vart mycket PINSAMT!igår ar jag snäll mot min man och köpte honom filmen Eragon i försenad födelsedagspresent, men jag glömde ta ur den ur väskan när jag åkte hemifrån så den ligger kvar där ännu.Nej nu ska jag ta och göra något vettigt. Glad Påsk på er allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards