Alla inlägg den 8 april 2007

Av Maria Eriksson - 8 april 2007 21:13

Nu är våra blomsterpottor på trappen fyllda med härliga blommor. det är en färgprakt som inte kan göra en annat än glad. Emma och Ida hjälpte så gärna till att plantera. de hade jord både högt och lågt..men fint blev det:)Jag har sålt en hel del på Tradera ihelgen. Försöker få iväg vinnarmailen idag och tidigt i morgon. Skönt att få in lite extrapengar måste jag säga. 700 sitter på Payson kontot och jag vet ine om de kan återföras till mitt riktiga konto. men det ksa jag ta reda på.Nu längtar jag till sommalovet, bara 9 veckor kvar. jag tro jag ska ta tjänsledigt måndagen vecka 24 så jag slipper jobba den dagen, men det beror ju lite på vad jag ska göra till hösten. Jag längtar så till Gotland nu, vill inte vänta på att åka dit:(Nästa lördag ska vi fira Emma ,med A och J, det var nog ett halvår sedan vi sist sågS. Så det ska bli kul!Nu vill jag bara att det ska vara onsdag, fast helst söndag hela veckan;) Men onsdagar är min kväll då jag drar på mig pysslarkläderna och flyger med kvasten till Papprika för lite pyssel. Pia skulle komma med syskonbarnet, så det blir trevligt.Nej nu ska jag återgåt ill mitt pliuggande, jag måste ta och göra färdigt 4 inlämningsuppgifter till på onsdag för att ha en chans att klara av kursen som jag gått. Ligger lite efter kan man säga, men två uppgifter är redan färdiga så det ska gå. I morgon blir det hårdpluggande.

Ovido - Quiz & Flashcards