Alla inlägg den 3 april 2007

Av Maria Eriksson - 3 april 2007 17:33

En helt vanlig tisdag en vecka efter lön gapar plånboken tom. Det är inte ens damm kvar i den vid det här laget. Jag hoppas att försäkringskassan snart sätter in pengar till mig för de dagar jag vabbade förra månaden. Då kommer det i alla fall in ett par tre tusen så maten klarar sig fram till barnbidraget.Tur att frysen är så full som den är, det är mjölken som går åt, man skulle behöva en egen ko här på gården.Jag och Ullis ska byta bilder med varandra och scrappa en LO till den andra och sedan byta. Det kan ju bli jätteskoj, någon annan som vill vara med?Påsk är det också snart och inga påskägg blir det om vi inte får in lite pengar så jag hoppas hoppas på att de kommer snart.Jag har börjat leka med Photshop och det är jätteskojigt, men vilken tid det tar när man inte kan programmet ordentligt. Jag skulle vilja köpa en bok som instruerar som finns på ADlibris, men det är ytterligare en utgift på 249 kr så det får vara.Jag får försöka leta på nätet istället. det kan ju bli en rolig utmaning, scrappa och lära sig photoshop utan att köpa något alls. JÄTTESKOJIGT kan det ju bli *ljuger*3 LO´s har jag gjort färdigt idag igår färdigställde jag 8 styckén. Så lite produktiv har jag varit.En på Emma och en dubbel på min älskade farfar.

Ovido - Quiz & Flashcards