Alla inlägg den 25 april 2007

Av Maria Eriksson - 25 april 2007 11:34

I natt ahde jag en så konstig dröm.

Jag var ute och körde min pappas lastbil med släp och plötsligt släpper släpet bra. Jag kliver ur lastbilen och även den börjar rulla. Min pappa blev helt galen och jag vaknade med ångest över att jag skulle betala böter till alla bilar som blivit platta under släpet. Någon som kan tyda den drömmen???


Jag har inte pysslat någonting sedan förra veckan på Papprika, är ju helt slut på kvällarna nu, kommer hem och sover i soffan till macke kommer hem. Sedan går jag och lägger mig igen för natten:(


Jag och U. stod på loppisen i Vårberg i helgen, jag drog in 2300 och blev av med en massa skräp hemma oxå. Ska nog göra om det igen till hösten, men börja tidigare då att samla saker. DEt var kul men så jobbigt för kroppen, speciellt som jag är inne i ettelakt skov.


Efterlysning!!!

Någon so har gammalt porslin hemma som jag kan få tigga till porslinskrossningen på Snättringedagen den 5 maj????¨

Eller priser till barnen, så höär av er till mig så kan jag hämta upp det senast till 1 maj.

Ovido - Quiz & Flashcards