Alla inlägg den 6 april 2007

Av Maria Eriksson - 6 april 2007 12:42

-------------------------------------------------------------------------------- Nu har jag smort in katten , trimmat kvasten och ska snart till Malmköping ( en håla mellan Flen och Eskilstuna) *storstadsbo/förortsbo-Mia* 1. Pengar kom in från f-kassan i tid så jag kunde köpa godis till barnen. och mat till resten av månaden.2. Deppigheten släppte när skovet bröt ut så nu har jag bara j***** ont i stället, men det är bra mycket bättre. 3- Jag har fyllt mitt första albvum med LO´s och fått positiv kritik från människotr utanför träsket *de är väl inte lika kräsna;)* 4. Macke *min man* och jag har slutit fred så nu pratar vi med varandra igen. *Köpte Eragon till honom , då blev han glad.* 5. Jag har lärt känna så många undernara människor genom min nya hobby, vilket gör att man blir gladare. *saknar dock Anna vansinnigt mycket. SKITUNGE!!!!*6. Jag har fått några saker sålda på Pyssel och på Tradera. 7. Ny tid för loppisen i Vårberg den 21 och 22 april, så nu kan jag börja drömma om att shoppa igen. *längtar efter en cuttlebug* (hörde dock att de gått i KK så jag vet inte hur det blir.)8. Solen skiner och jag är ledig i 4 dagar till med idag. Det är kallt ute men jag har köpt penseer som jag ska plantera på trappen, så känns det som vår i alla fall. 9. Jag har fått jättefina kort från Crimson, och har lärt mig en liten skvätt om Photoshop. Kram MIa Ha det gott Flickor och Pojkar och förät er inte på påskgodis eller ägg nu då:)

Ovido - Quiz & Flashcards