Alla inlägg den 26 april 2007

Av Maria Eriksson - 26 april 2007 16:50

En bra dag måste jag väl få säga. Soligt så mij rastvakt ar inte jobbíg, jag hann skicka in en del foton till Crimson.se så jag ska få dem i  morgon innan maran på lördag.

Crimson är den bästa fotoframklaanings tjofräsen jag vet. :)

Jag fick paket i lådan oxå och det var skoj, 3 dies till min nya cuttlebug och så clearstamps med flourishes alltså swirls, alltså snirklar på svenska.

Jag fick även 2 stycken alfabet till bugen och inget hade fastnat i tullen. Vilket gjorde mig himla glad.


Ikväll ska jag på stämplingskurs på Papprika i Tallkrogen. Eva är detsom håller i kursen och både U och Pia sia med och det ska bli askul.

Det blir nog 10% PÅ ALLT oxå så då kan jag hämta ut ett häfte med "Once upon a time " papper som mallan varit snäll och lagt undan åt mig:)


Återkommer med bilder från kursen och på ev färdiga kort:)

Ovido - Quiz & Flashcards