Direktlänk till inlägg 14 april 2007

Fórtsättning på den fundersamma dagen:)

Av Maria Eriksson - 14 april 2007 07:33

Moa min dotters svar:1: Eva Maria Eriksson2: Sandstensvägen 1, Stuvsta3: ja, 4 stycken4: pyssla, scrappa och sånt, sticka och sy.5:Hon har ganska brunt hår.Hon har glasögon,hon är rund, normallång.6:snäll, rolig, oftast glad, kan bli ledsen ibland och sitter bara tyst och gråter. 9: bra på att trösta andra, bra på att sy kläder, pyssla, scrappa, bra på att förklara för andra.10:11:

 
 
Ingen bild

Fia

15 april 2007 20:50

Vad heter jag?
-Anna, Josephine, Eugenia Friberg men de flesta säger Fia

Vart bor jag?
Sundbyberg

Har jag barn?
1 eget och 2 i bonus

Vad är mina största intressen?
Hmm läsa tror jag det var ;-)

Hur ser jag ut?
Lång, glasögon, platt råttfärgat hår, (den snälla beskrivningen)

Vem ser du när du tänker på mig? ( dra fria paralleller:))
Kan inte komma på någon eftersom jag är unik.

Använd 5 ord för att definera mig som person.
Glad, ärlig, arbetssam, mamma, fru


Hur skulle du beskriva mig för någon som jag inte känner?
Samma som ovan


Vad är jag bra på?
Allt

Vad är mina svaga sidor?
Mattematik

Är jag en social eller asocial person?
Extremt social


 
Pia

Pia

17 april 2007 23:26

Hej Mia. Hur är det? Jag blir så paff när du inte skrivit något i din blogg! Kommer du imorgon onsdag? Kram kram!

http://piaspyssel.blogspot.com

 
elaina

elaina

22 april 2007 07:15

Hej

http://elaina.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

22 april 2007 07:24

Hej igen!(tryckte visst iväg en ofärdig kommentar tidigare?)
av en slump råka jag trycka bort länken till Dig inne hos mig förut.
och som av en lyckträff lyckades jag hitta igen Dig denna söndagsmorron!
Ha det gott, jag tittar in vidare...

http://elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 juli 2007 21:18

Jag har inte återfunnit min nya blogg så jag får länka dit vad det lider  *förvirrad*   Tillbakja och har funnit den ;) *asg*   här hittar du mig nu!! http://mia-miao.blogspot.com/ ...

Av Maria Eriksson - 21 juni 2007 13:55

Igår var jag och Pia med man och barn på Ikea. Jag införskaffadenmig en mappvagn för 99 sek ( nedsatt pris)*De ska utgå ur sortimentet så skynda dit ni som inte varit där!!!* och 16 aktmappar. Tänkte att det räcker, men nu är alla 16 mapparna full...

Av Maria Eriksson - 18 juni 2007 11:56

Så mycket fick jag av min snälla mammaidag, så det ska betala vår semester:) Jag blev jätteglad :) *hoppar runt*   Så nu kan jag faktiskt få köpa några stämplar och lite mer vit cardstock från Papprika ikväll *firar*   Nu ska jag gå upp och äta/drick...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:51

Jag såg att Heila hade virkat en så fin filur åt MiaMaria, men vart finner man då mönstret? Skulle vilja virka/sticka en själv. Någon som har koll?   Jag önskar mig så Filur stämplar oxå men jag får ju inte handla någe mer nu :(   hÄR KOMMER OXÅ EN B...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:03

Igår skulle jag spurta in för att svara i telefonen men halkar i trappen så att jag far baklänges och slår huvudet i en sten, skrapar upp benet från foten upp till knät, skrapar handen och tårna. Slår i andra armen så jag tror den går av. Varpå K sä...

Ovido - Quiz & Flashcards