Alla inlägg under april 2007

Av Maria Eriksson - 1 april 2007 11:03

Jag och ullis börjar nog bli gamla, när klockan slog 23 så åkte vi hem, fast vi hade kunnat sitta i två timmar till. men då var insperationen nere på noll och transpirationen av det varma rummet på topp;)Jag satt mellan Ullis och Pia, tvp urgulliga tjejre som jag verkligen gillar skarpt. :) Så det var en jättetrevlig kväll och jag hann göra 9 LO´s färdiga. Jag handlade barq för 90 kronor så jag höll budget, vilket också känns skönt. NU ska vi bara ta ochg köta in till gamla stan och fota de stora barnen vid vackra saker och fina byggnader etc. Har nu börjat tänka på Scrapp vis voket innebär att allt ska dokumenteras. Till den milda grad att Emma till sliut skriker "MAMMA; SLUTA MASKINA MIG!" Ja då har man nog fotat lite för mycket :( men det bjuder jag på.I morgon fyller min man 35 år, gud så gammal han blir då miutt lilla lammkött *hmm lilla och lilla det var kanske att ta i förståss, men han är i alla fall yngre än mig. *asg*Idag ska jag städa och så kommer ungarna hit igen, så jag längtar!!!!!Emma hade skapat på egen hand här igår kväll när jag var borta, hon hade sminkat sig och bordet och diskmaskinen med Tippex, så nu är de jättesnygga alla tre (!)

Ovido - Quiz & Flashcards