Alla inlägg den 13 januari 2007

Av Maria Eriksson - 13 januari 2007 12:11

Igår kom det massor av paket i posten. Två var från Sushigirl som varit gullig och gått inom sparkjöp i Norge och handlat arctic och liknade tovande ullgarn. 20 nystan blev det i vitt, grått, rött och blått:)Sedan kom boken Applikasjon från norge den med. Jättefina bilder som ger massa ideer. *ska bara genomföras också *Panduro paketet var helt fullt denna gång, inget var slutsålt. om detta senare.Passa på att handla ni som inte gjort det ännu, det är fortfarande 80% och 50% på utvalda varor.i var på en tur tillvå dagmamma där jag turlligt nog fick ett mönster från cchobby.se på en filtad väska i vitt. Så jag satte igång direkt med stickor/pinnar no 7 och har kommit en 20 cm på locket ännu så länge. Den ska vara med som ett bidrag till veskealongen på hobbyboden.Nu ska vi snart iväg och titta på när Sanna ska spela innebandy. jag tar naturligtvis med mig stickningen och kameran så att jag kan ha något för händerna.I eftermiddag tänkte jag få undan lite i min hobbykrok/ rum för nu ser där värre ut än någonsin. bild kommer när jag ftt någon form av ordning i kaoset:)V

Ovido - Quiz & Flashcards