Alla inlägg den 7 januari 2007

Av Maria Eriksson - 7 januari 2007 21:03

Efter att ha letat ordentligt i ett par timmar så återfann jag båder stickor/pinnar och de två styckena stickade i grå Peer Gynt och efter ett par timmars stickning så var det inte länger ett UFO. Då var det en blivande väska eller nja i alla fall två stycken som skulle sammanfogas;)Jag hann också sticka en mobilpåse till min ny fina rosa mobil.Slänger med en bild på Lejonkungsvepan som nyligen blev färdig också. Den är broderad med hela ulltrådar på väldigt grov aida så det gick överkomligtfort på ett par veckor. Men då broderade jag inte hela tiden förståss.Kattungarna hade släpat den under soffan och kissat lite på den upptäckte jag till min fasa idag. Fint folk *läs katter* torkar sig inte på vad som helst;)annars har inte hänt så mycket. Sannan fyllde ju 11 år i frredags och idag kom barnen till oss så vi for till malmköping och firade henne.

Ovido - Quiz & Flashcards