Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Maria Eriksson - 5 januari 2007 22:11

Så nu har jag stickat färdigt mitt första bidrag i Julgaver07 på hobbyoden. Ska barr fota så lägger jag ut bilden. Det är en härlig röd färg och så mjuk men tung. Någon forma v fleecegarn tror jag.Idag har jag klippt ut tyg till emmas byxor och var på väg att köra dem i overlocken då jag upptäcker att det var slut på el i källaren. iväg och köte proppar/säkringar och bytte till nya. Men inte hjälpte det alls farför för det var lika mörkt i hobbyrummet och i frysen för det. Då kommer MACKE HEM OCH SÄGER ATT VI HAR TVÅ PROPPSKÅP!!! Varför i hela världen ha två proppskåp ..hade inte en blekaste aning om detta. Nu är elen igång, men vi åkte till Marie och Jonas och fikade istället för att sy och städa. det var mycket trevligt som vanligt:) Tobias och Emma slogs inte en enda gång. :

Ovido - Quiz & Flashcards