Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Maria Eriksson - 8 januari 2007 21:07

Väskan satt jag på min rast idag och sydde ihop. Nu har jag kastat den i tvätttmaskinen tillsammans med lejonkungs vepan så får vi se hur det blir när det blir färdigt. Jag tänkte faktiskt ta och fodra väskan med innertyg och sy dit lite fickor och så så att den ska bli mer praktisk. Så ska den få rotting elelr trähandtag också.Idag började jobbet igen efter 3 veckors semester så nu är jag helt slut..och då har inte eleverna ens kommit ännu. Vi ska få en ny elev från Etiopien också. Så då har vi 19 totalt i klassen. Vilket är lite för mycket för en förberedelse och mottagingsgrupp.ja just det jag har ju bidragit med något till Julgavealongen också HBMin första blivande julklaopp stickad av det röda garnet som finns tidigare i min blogg.Jag stickade med stickor7pinnar no:7 så det gick fort, två vakna nätter och den var färdig. Den blev tung men jättegosig så jag hoppas jag kan hålla mig och inte ger den redan nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards