Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Maria Eriksson - 3 januari 2007 10:54

tror jag bor här för det bara försvinner saker hela tiden. nu är ett garnnystan borta och jag kan inte finna det någonstans;( hmmpf, jag hörde nog att någon sa något om att om jag hade mindre saker så kanske jag skulle finna tillbka dem lättare, till dig vill jag bara säga.. jag har inte för mycket saker utan bara för litet hus. ( 300 kvm)Undrar vad man ska muta dem med??? Lånarna alltså!! Något förslag?Jag är snart klar med tomte nummer tre och så ett fint skjerf/halsduk som ska vara ett bidrag till julgavealongen.Just det med tanke på alonger så har den där lånaren snott pinne/sticka nr 7 och ett framstycke till en grå väska och allt garn till den oxå: *muttrar*Nej nu ska jag vila lite, har en elak migrän..ja just det schysst att sno mina saker och så lämna huvudvärk istället.*Utlyser en reward på 100 sek för den som kan tillfångataga min lånare så jag får samtala med den* :)

Ovido - Quiz & Flashcards