Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Maria Eriksson - 7 juni 2007 16:12

Jag och barnen är där från måndag till torsdag, någon som vill hänga på????

Av Maria Eriksson - 7 juni 2007 16:01

men jag sitter inne i källaren för jag tänker inte gå ut i poolen. Nej då här strejkas det för fullt. Jag vägrar klä av mig fast den däe uppe tvingas. Åkt på en rejäl UVI har jag gjort oxå så det gör ont långt upp i magen. Trodde jag hade fått magsår, men så roligt var det inte *ironisk*

Inte fan blir det någon bebis denna månad heller, jag har ju lagt in en tydlig beställing till storken, en unge av hankön dock ej rödhårig eller svarthårig elelr hårig alls, jag vill ha en skalleper så att haninte fastnar på vägen ut. JO det är sant, när Emma föddes låg det en invandrarkvinna på BB vars unge hade sådant otroligt svintokrull på huvudet att de hade fått dra ut honom för att han fastnade  med kalufsen *ASG* tack och lov att det inte var min, å andra sdan fanns där oxå två kåkfarare som inte kunde fatta varför inte pliten kunde lita på dem ---öhhh kanske för att de satt inne och bara hade permiss för att föda barn. det kan tilläggas att de nog inte var de skarpaste kvivarna i lådan om man säger ;)


men i alla fall, min beställning har nu legat i 10 (!) månader utan att ha blivit behandlad, vem ska man då klaga till???? Han där uppe eller han där ner. Hornpelle då alltså (6)


För övrigt verkar jag ha blivit blåst på 400 spänna av en tjej från Pyssel, mycket otrevligt med sådana människor då de flesta är ärliga och helt underbara att ha att göra med.

Ovido - Quiz & Flashcards