Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Maria Eriksson - 2 juni 2007 19:28

Det var så det såg ut hos oss när vi åt frukost i morse. Tur att det inte var pojkar då för de sägs ju äta mer än flickor ;)


Idag har jag inte gjort annat än att stå i köket, diskat 5 diskmaskiner fulla, lagat mat, lasagne, ugnspannkaka på 15 ägg och så tonfisksallad till mig då.

Jag hann dock gräva mig in i skafferiet och få bort alla äckliga mjölbaggar som börjat husera hos oss. Nu har jag kastat 4 kassar med utgången mat också så nu är det så fint så. Skulle nästan fota det för att dokumentera att det kan vara så fint *asg*


Täönk om jag skulle göra det samma med min garderob;) Där ligger alla kläder som ni vet på golvet i en hög, men vad då då de är ju ia alla fall för små :(. Så för attcitera min dotter "Vem bryr sig???"


MinnGi diet gåt väl inte ypperligt + 1 kg efter två dar, - det kg eftger5 4 dar *förvirrad* trodde det skulle funka som sist då jag rasade 6 kg på två veckor.

Ovido - Quiz & Flashcards