Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Maria Eriksson - 1 juni 2007 20:14

annat än iklädd heltäckande kläder så ingen behöver se mig.

 Kanske dags för att införa burkor för människor som är för fula för att få vistas i offentlighetens ljus.

Det finns väl gränser för hur man får se ut innan det blir förargelseväckande beteende.

 I vilket fall som helst så har jag passerat det och försöker intensivt övertala honom där uppe eller nere om vitsen med att ge mig en massa pengar så jag kan operera om hela mig så jag slipper bära Burka och slipper vara orolig varje gång jag ska träffa nya människor. Slippa känna sig fulast, dummast och mest överflödigast *ja jag vet att det inte stavas så jag är svenskat fröken*


P frågade mig vid de senaste mara tillfället vad jag tänkte på när jag såg mitt foto som jag tänkte scrappa. ..och det enda jag kom att tänka på var hur jävla ful får en människa bli?

Förstår ni , det enda jag kan tänka på är att jag är FUL:( Detta upptar mina tankar oavbrutet de senaste veckorna.

 Min dotter säger att jag bara har dålig självkänsla, men vem fan har inte det när badrumsspegeln går ut i samma sekund som jag går in på muggen *less*

Ovido - Quiz & Flashcards