Direktlänk till inlägg 31 mars 2007

Utmaning från Sushigirl ;)

Av Maria Eriksson - 31 mars 2007 11:32

Jag fick en utmaning från vårt grannland Norge från en urgullig tjej som kallas för Sushigirl. Utmaningen går ut på att berätta 6 saker ingen vet om mig eller som är lustigt/knasigt. samt att utmana ytterligare fem personer som i sin tur gör samma sak:)1. Jag är jättteblyg och tror att alla ska tycka illa om mig. Jag har ont i magen när jag måste träffa nya människor. Delvis beror det på att jag anser mig tillhöra de få procent av människor i världen som är riktigt fula.2, Jag har kört gocart i 15 år *inge nytt för dem som känner mig, men för de som inte känt mig så länge* Jag har kört enduro, är rallykartläsare, har racing licens på stora bilbanor som Mantorp, Gälleråsen etc.3. Jag tänkte bli läkare och leva i Afrika när jag var yngre för jag var helt övertygad om att jag skulle förbli ensam hela livet, för ingen skulle vilja ha mig. Därför tänkter jag leva mitt liv som volontär och bli en vördad person bara för att jag kunde räddda liv.4.Jag har tre yrkesdrömmar kvar att uppfylla. Dessa är 1.arkeolog, 2. författare och 3. affärsinnehavare för en pyssel/garn/sömnadsbod.5: Jag är mycket mörkrädd och tror på spöken, andar, gengångare och allt sådant. Älskar Medium på teve och alla andra program som handlar om det ockulta.6. Jag har arbetat som sportlovsreporter på Radio Stockholm 1987. Det var sista året de hade några sportlovsreportrar.Då lärde jag känna Staffan Dopping och Lotta som alltid pratade där. Det var jätteskoj och jg spelade en del punk ettersom jag var punkare på den tiden:)Tror jag utmanar Bellis, Plingan, Xera, Pejgan och Pia.tar ni utmaningen??

 
 
Pia

Pia

1 april 2007 00:26

Hej vännen! Håller inte med dig alls om att du är ofin... tvärtom. Minns vad vi pratade om på maran. Alla har vi nåt! Du har mycket!!!!!!!

Tack för pratet om fibro, barn, pyssel och allt annat. Det känns bra att ha någon att snacka med som vet vad man går igenom i kropp och knopp.

Nu ska jag anta din utmaning :)

Kram!!!

http://piaspyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 1 juli 2007 21:18

Jag har inte återfunnit min nya blogg så jag får länka dit vad det lider  *förvirrad*   Tillbakja och har funnit den ;) *asg*   här hittar du mig nu!! http://mia-miao.blogspot.com/ ...

Av Maria Eriksson - 21 juni 2007 13:55

Igår var jag och Pia med man och barn på Ikea. Jag införskaffadenmig en mappvagn för 99 sek ( nedsatt pris)*De ska utgå ur sortimentet så skynda dit ni som inte varit där!!!* och 16 aktmappar. Tänkte att det räcker, men nu är alla 16 mapparna full...

Av Maria Eriksson - 18 juni 2007 11:56

Så mycket fick jag av min snälla mammaidag, så det ska betala vår semester:) Jag blev jätteglad :) *hoppar runt*   Så nu kan jag faktiskt få köpa några stämplar och lite mer vit cardstock från Papprika ikväll *firar*   Nu ska jag gå upp och äta/drick...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:51

Jag såg att Heila hade virkat en så fin filur åt MiaMaria, men vart finner man då mönstret? Skulle vilja virka/sticka en själv. Någon som har koll?   Jag önskar mig så Filur stämplar oxå men jag får ju inte handla någe mer nu :(   hÄR KOMMER OXÅ EN B...

Av Maria Eriksson - 17 juni 2007 21:03

Igår skulle jag spurta in för att svara i telefonen men halkar i trappen så att jag far baklänges och slår huvudet i en sten, skrapar upp benet från foten upp till knät, skrapar handen och tårna. Slår i andra armen så jag tror den går av. Varpå K sä...

Ovido - Quiz & Flashcards