Alla inlägg den 28 november 2006

Av Maria Eriksson - 28 november 2006 07:18

Hej halloj och välkommen!!!Äntligen har jag fått mig en ny blogg, började för några år sedan att blogga men har tapppat bort adressen till den. *suckar borde ha en minneslapp intatuerad på näsan*Vad kommer man då hiitta här? Ja allt som rör mitt pysslande som är:Sömnad av medeltidsklädersömnad av lapptekniksömnad av allt som kommer från Tone Finnager och hennes Tilda serie :) *ÄLSKAR!!!!!!*Broderi för handBroderi på min Husqvarna RoseAmerikansk keramikmålningjulpysselpåskpysselpanduropyss
elStickning och kanske vid ett sinnessvagt ögonblick någon form av virkning.ryaknytningsedan kommer det nog en del shopping fynd *mannen himlar med ögonen och undrar lite fint om jag tänkte driva en liten affär hemma*Saker som händer omkring med mig, mannen eller barnen eller kanske tom våra katter som just nu ligger och samdiar sina kattungar födda med en veckas mellanrum 12,13 och 17 november.saker som jag stör mig på!Saker som jag skrattar åt och slutligen kanske ett och annat om min kroniska smärta.

Ovido - Quiz & Flashcards